dimecres, de novembre 17, 2010

780 T.



Odeiaren bidaia 30. El viaje de Odei 30.

15-11-2010. turtles. Segundo baño.

Ombak bagus! Olatu onak! Buenas olas!
Dortokaren bainua, el baño de la tortuga.

Matt (Suiza) y yo hemos entrado esta tarde con la alta. Al poco rato he visto la tortuga más tocha de mi vida a unos 8 metros de mí. Su cabeza era como la de una persona de grande y su caparazón de 1m de ancho. Me ha saludado y se ha sumergido. Este encuentro me ha quitado el mal sabor de boca del show de las crías de tortuga del día anterior.

Ha sido la sesión que más cercana ha estado de los tubos. Unas 20 olas. Solos en el agua. Luego ha entrado un inglés. Risas. Surfear tan tranquilos una ola de reef tan bien formada no tiene precio. Siento que tras 12 años de surf (que pueden parecer muchos pero no lo son para nada, más si has vivido varios anyos en BCN) empiezo a entender los tubos. Frenar, colocarme en ese punto exacto de la ola. Es una sensación indescriptible. Un lujo poder practicar una y otra vez sin 50 más en el agua.

5 comentaris:

Marià ha dit...

Hola noi,
realment mai he sabut com valorar aquestes situacions d'explotació i paripé que explicaves. Perquè no conec quina és la realitat ni les necessitats d'aquesta gent. Segurament valoren més un plat a taula que una tortuga (jo també ho faria). Segurament si el turista no pagués per veure aquest preciós espectacle, tampoc passaria. Segurament... tot són suposicions. Denúncia? Senzillament passa, i deixem que passi. Mentres, esperem que hi hagi onades... i ens queixem en aquest cony d'oficina!
Continua ensenyant-nos aquests racons meravellosos. Aquestes bombolles d'aire fresc. Gràcies.

Anònim ha dit...

que gozada... me imagino como debes sentirte, con todo ese "buffet libre" de olas, y sin gente... ¡¡a gozarlooo!!! me encantan las tortugas :)

Marià ha dit...

... en el fons sóc un tio molt optimista. Creu-t'ho. Realment no em puc queixar absolutament de res (la feina?: dos pedres). No necessito més del que tinc. Em sap greu si semblo catstrofista o res semblant. Suposo que deu ser "mi lado oscuro". ;-) Aupa!

Kukurusta ha dit...

Aupa!

Odei

Esther Plana ha dit...

que bonitas las fotos nawers!